בניית אתר תדמית ומכירות לחברת הרמקולים היוקרתיים – מורל. הלקוח הגיע עם רצון לחדש את האתר הישן, הן טכנולוגית והן עיצובית. לצורך כך, יצרנו שפה חדשה התואמת את המותג, בתהליך איפיון פישטנו את תהליך רכישת המוצרים והנגשנו את המוצר באופן ישיר יותר למשתמש. בעיצוב החדש לאתר שמנו דגש על קוים נקיים, כאשר שפת העיצוב אופיינה בצבעוניות של אדום, שחור ולבן. מטרתו העיקרית של האתר היא להותיר רושם על המשתמש, בהתאמה למוצרים אותם הם מוכרים ובהתאמה לקהל היעד של המותג.
הרמקולים של מורל מחולקים לקטגוריות ותתי קטגוריות רבות, לכן קיים צורך בחלוקה ברורה
לא כל מוצר נמכר באתר ישירות והאתגר היה להנגיש ולהעביר את המסר באופן ברור
באתר שמכוון גם למכירות וגם ליצירת תדמית יש צורך באיפיון היררכי ברור
האתר צריך לשדר יוקרה גם טכנולוגית ועל כן הושקעו מאמצים רבים בחשיבה על ההתנהגות של מסכים שונים.
חוויית המשתמש
כחברת רמקולים יוקרתיים, למותג יש המון סוגי רמקולים, כאשר כל אחד פונה למטרה אחרת, לכן רצנו להביא את זה לידי ביטוי בתהליך רכישת המוצר. אפיינו מחדש את תהליך רכישת המוצר ופישטנו אותו כדי שלמשתמש יהיה נוח וקל להגיע למוצר אותו הוא מחפש.