fbpx

מיקור חוץ לפיתוח- לא מה שחשבתם.

אם עוד לא הצטרפתם לרכבת הטרנדית בשנים האחרונות כדי שתכירו את המונח החם בפיתוח תוכנה, אתר או אפליקציה – צוותי פיתוח מנוהלים. פיתוח אפליקציות, מערכות ותוכנות הוא תהליך מורכב הדורש מומחיות וניסיון רבים. חברות רבות בוחרות להקים צוות פיתוח פנימי ולקבל את כאב הראש של פתיחת מחלקה והבנה של מה התוצרים ותהליכי העבודה וכמובן – פחות מקום במקרר של המטבח בעבודה, אבל בימינו מרבית החברות שמבינות שצריך להתייעל מוציאות את עבודת הפיתוח הקשה למומחים חיצוניים. 

כיצד מפתחין 

אם המשרד שלכם עוד מחזיק בדעה הישנה לגבי פיתוח, סביר להניח שיש אצלכם את אחת מהאופציות הבאות לפיתוח אפליקציות, מערכות ותוכנות:

  • צוות פיתוח פנימי: זוהי האופציה הנפוצה ביותר, שבה החברה מעסיקה עובדים המומחים בפיתוח. צוות פיתוח פנימי יכול להציע יתרונות רבים, כגון:
    1. שליטה מלאה על התהליך והתוצאות
    2. גישה ישירה לעובדים
    3. התאמה מדויקת לצרכי החברה

הוא גם יכול להציג חסרונות במישור הכלכלי והאישי והצורך להתנהל עם מחלקה שלמה שלפעמים העלות שלה יקרה באופן משמעותי מעבודה של אדם אחד או שניים

  • עובדים עצמאיים: חברות יכולות גם לשכור עובדים עצמאיים לפיתוח אפליקציות, מערכות ותוכנות. עובדים עצמאיים יכולים להציע יתרונות רבים, כגון:
    1. גמישות רבה יותר
    2. עלויות נמוכות יותר

החיסרון שפרילאנסרים באים והולכים ואם יש להם פרויקט טוב יותר הם נוטים להעלם וגם המחויבות שלהם אליכם לא גבוהה כמו צוות קבוע בשכר.

  • סטודנטים או מתמחים: חברות יכולות גם לשכור סטודנטים או מתמחים לפיתוח אפליקציות, מערכות ותוכנות. סטודנטים ומתמחים יכולים להציע יתרונות רבים, כגון:
    1. עלויות נמוכות יותר
    2. גישה לעובדים צעירים ומבטיחים

החיסרון – אתם עלולים למצוא את עצמכם עם יותר באגים מעבודה ויותר שאלות מתשובות וברגע שהעובד מסיים את לימודיו הוא עלול לחפש מסלול אחר.

עם הפנים החוצה
מיקור חוץ, ואנחנו לא מדברים על פייבר, אלא על חברה שמעסיקה מפתחים ומתכנתים ואנשי uiux במשרה מלאה, יכול להיות הפתרון המושלם עבור החברה שלכם ולא משנה באיזה גודל ומה המוצר שאתם רוצים לפתח. למה? צוות פיתוח המנוהל מבחוץ יכול להציע מספר יתרונות משמעותיים, כגון:

  1. מומחיות וניסיון: צוות פיתוח המנוהל מבחוץ יכול לספק מומחיות וניסיון רבים בתחום הפיתוח. חברות יכולות להיעזר בצוות כזה כדי לפתח אפליקציות, מערכות ותוכנות מורכבות או חדשניות.
  2. גמישות: צוות פיתוח המנוהל מבחוץ יכול להציע גמישות רבה יותר לחברות. חברות יכולות להגדיל או להקטין את צוות הפיתוח בהתאם לצרכים המשתנים שלהן.
  3. עלויות נמוכות יותר: צוות פיתוח המנוהל מבחוץ יכול להציע עלויות נמוכות יותר לחברות. חברות יכולות לחסוך בעלויות שכר, רווחה והכשרה. 

 

איפה אתם יכולים להעזר בצוות שכזה? אם אתם סטרטאפ צעיר שצריך תמיכת מומחים ואין לו את המשאבים לצוות פנימי, אם אתם חברה המפתחת מוצר – פלטפורמה או אפליקציה חד פעמית ואין לכם צורך לאחר מכן בצוות גדול של מפתחים זה הפתרון המשתלם והנכון לכם ביותר.

מה חשוב לזכור שקוראים לנו לנהל לכם את הפיתוח?
נכון אנחנו אלופים במה שאנחנו עושים אבל עם תקחו שתי דקות ותכינו את עצמכם לפני הפגישה איתנו
אנו נוכל להגשים לכם כל חלום.

הגדרת דרישות ברורות
הצעד הראשון הוא להגדיר דרישות ברורות לפרויקט. זה יסייע לצוות הפיתוח להבין מה החברה מצפה מהם להשיג. חשוב להגדיר את הדרישות בצורה מפורטת ככל האפשר, כולל הצרכים העסקיים, המאפיינים הטכניים והמגבלות.

לוחות זמנים
הגדירו את לוחות הזמנים גם אל מול התקציב הסופי שאתם רוצים להוציא

 ניהול יעיל של הפרויקט
מהצד שלנו יש לנו ניסיון ענק שנשמח לחלוק איתכם על ניהול פרויקטים אך גם מהצד שלכם, חשוב לנהל את הפרויקט באופן יעיל כדי להבטיח שהוא יושלם בהצלחה. זה כולל הגדרת יעדים ברורים, מעקב אחר התקדמות הפרויקט ופתרון בעיות במידת הצורך.

 תקשורת יעילה
תקשורת יעילה היא קריטית להצלחת כל פרויקט, ובפרט כאשר משתמשים בצוות פיתוח במיקור חוץ. אז אל תתביישו לדבר איתנו באופן קבוע כדי שנהיה מיושרים תמיד על הדרישות שלכם ונוכל להראות לכם את התקדמות הפרויקט ולהציף לכם את כל השינויים שעשויים להתרחש.

דילוג לתוכן