מעורבות לקוח לא טכנולוגי בפרויקט טכנולוגי: אתגרים ופתרונות
מתכנתים ומפתחים הם לא העם הכי תקשורתי ומשתף, לא פעם אנחנו רואים אותם מגלגלים עיניים על שאלות מקצועיות מהצוות שעובד איתם וכשזה מגיע ללקוחות לא טכנולוגיים התסכול משני הצדדים גובר. נכון, לא קל לנו אנשי הטכנולוגיה להסביר מה בדיוק
אנחנו עושים אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים ובמיוחד כשהלקוח זקוק להסבר ולליווי
על פרויקט חייו. לכן אנחנו מאמינים כי מעורבות לקוח לא טכנולוגי בפרויקט טכנולוגי היא גורם קריטי להצלחתו אבל אנחנו אנשי הטכנולוגיה אחראיים להבנה של הלקוח.
זה לא קל, מצד אחד, חשוב שהלקוח יהיה מעורב ויבין את המטרות, הדרישות וההתקדמות של הפרויקט. מצד שני, חוסר הבנה טכנולוגית עלול להוביל לאתגרים ולתקשורת לא יעילה.
אנחנו מיפינו לכם את מגוון הבעיות והפתרונות כשמגיעים לחיבור בין לקוח לא טכנולוגי
לחברת טכנולוגיה. המשיכו לקרוא